Primer ~ Ciganice dnevno otvaranje

Primer kako Ciganice lepo „rade“ za svakodnevno otvaranje

~ 21/04/2017 Petak :

Ljubavnik ~ Misao ~ Istina
Udovica ~ Udovac ~ Vernost
Nesreća ~ Iznenadna Sreća ~ Ljubav

Ljubavnik : muškarac do 40-45 godina

Misli : razmišljanje, planiranje, planovi, sećanja, inteligencija, analiziranje

Istina : uvid, prosvetljenje, Sudbina (Božije oko) jasan uvid, otkrovenje

Udovica : starija žena preko 60 godina, usamljenost, patnja zbog nekog emotivnog gubitka

Udovac : stariji čovek preko 60 godina, zapuštenost, živeti u prošlosti, starost, apatija

Vernost : prijatelji, vezivanje, posesivnost, odanost, vernost, poštovanje

Nesreća : opasnost, problemi, bes, nesrećni slučaj, nervoza, napetost

Iznenadna Sreća : nepredvidjeno, neplanirano, iznenada, šok, iznenadjenje, nestabilnost

Ljubav : naklonost, simpatija, ljubav, zaljubljenost, eros, hemija izmedju ljudi

Juče je bio majstor za laptop, koji mi se u poslednjih mesec dana kvario već 4 puta. Momentalno kako je seo i pogledao, video je odakle dolazi problem ~ Ljubavnik & Misao & Istina ~ i rešio ga (sad mi laptop lepo radi) Takodje, popravio mi je i kompjuter, tako da i to sad imam za „rezervu“ ~ Nesreća & Iznenadna Sreća & Ljubav.

Komšinica je dolazila da se izvini što kasni sa vraćanjem manje pozajmice od pre par nedelja, a posle je dolazio i njen sin isto da se izvinjava zbog toga ~ Udovica & Udovac & Vernost ~ oboje su stariji i bolesni i naravno da im uvek izlazim u susret ako im treba bilo koja vrsta pomoći.

Posle toga sam se čula sa prijateljicom i pričale smo o njenom sinu i snaji, izgleda da je taj njihov odnos na žalost došao pred kraj ~ Ljubavnik & Udovac & Ljubav. Obećala je da će doći za 5 dana (26/04) da pričuva moju ćerku, da bih ja mogla da završim par obaveza koje imam u gradu ~ Istina & Vernost & Ljubav.

Takodje, čula sam se sa komšinicom, čiji je suprug imao saobraćajnu nesreću i kojem će trebati i operacija i dug oporavak ~ Istina & Udovac & Nesreća.

Isto tako, dok je još majstor za laptop bio tu, ženica koja svake nedelje održava higijenu u zgradi je imala manju nesreću na stepenicama, od vrtoglavice se samo srušila, pa smo joj majstor i ja pomogli da se malo oporavi ~ Ljubavnik & Udovica & Nesreća.

Постави коментар