Ciganice… kako one sve lepo (po)kažu

Čestitala sam prijatelju (sa kojim se znam skoro 40 godina) 06/05 rodjendan i on mi se nije javio. Sačekala sam da prodje vikend i malo sam se zabrinula šta je sa njim i što se ne javlja.

Pitala sam Ciganice ~ gde je i šta se dešava?

Danas 08/05 sam mu opet poslala poruku, da mu čestitam imendan i on je odmah odgovorio i kratko smo pričali ~ zahvalio se na rodjendanskoj čestitci i rekao da nije stigao da mi se javi jer je bio u gužvi za vikend (išao je van grada na jednu svadbu u okviru njegove brojne familije) i pitao me kako sam (jer brine zbog mene i moje ćerke)

Ja sam se sve vreme smejala koliko su Ciganice tačne i precizne… a evo koje su karte izašle :

Misli ~ Ljubavnica ~ Nada

Svadba ~ Dom ~ Ljubavnik

Ljubomora ~ Sveštenik ~ Tuga

○ Misli : razmišljanje o nekome ili nečemu, planiranje, mladji muškarac

○ Ljubavnica : ja

○ Nada : nade, želje, snovi, daljina, inostranstvo

○ Svadba : dogovor, ugovor, obećanje, pa i sama svadba

○ Dom : kuća, porodica, stabilnost, trajnost, komfor○ Ljubavnik : on

○ Ljubomora : sumnje, brige, strahovi

○ Sveštenik : briga, savetovanje, Vera, Bog, mudrost

○ Tuga : neraspoloženje, zabrinutost, tuga

I šta reći, sem ~ Ciganice su „zakon“!

Постави коментар