Ciganice ~ ljubavno otvaranje

Zaljubljeni devojčurak pita Ciganice :

Da li i kada će mi se on javiti ?

Njoj sam sam dodelila Kartu Mlada Žena

(originalna Karta = Ljubavnica)

Njemu sam dodelila Kartu Mladi Muškarac

(originalna Karta = Ljubavnik)

Na preseku glavna Karta Stariji Muškarac,

a sporedna Karta sa preseka Putovanje
Savet Karta je Ljubav

♡ Pismo ♡ Mlađi Muškarac ♡ Poseta ♡
♡ Mlada Žena ♡ Stariji Muškarac ♡ Dar ♡
♡ Sudija ♡ Iznenađenje ♡ Misli ♡

Špil (moj dizajn) Zimske Ciganice 😊

Ovde vidimo da sam partner razmišlja o tome da joj se zaista i javi (Ljubavnik između Pisma i Posete) možda ne baš onako kako bi ona to želela, emotivno, već onako drugarski (Poseta) Ona pak se malo „zaglavila“ u prošlim dešavanjima (Udovac) i svemu onom lepom što se dešavalo u prošlosti sa ovim momkom (Dar) Sam kontakt i razgovor će se deisiti iznenada, i to najverovatnije će ona biti ta koja će da inicira kontakt (Ljubavnica je vezana za Sudiju i Pismo) i to će naglo da donese odluku (Iznenađenje) i on će joj se i javiti, tj odgovoriti (poslednja Karta Misli) ali ne baš tako brzo tj odmah (ipak je centralna Karta Udovac)

Feedback : kontak se desio baš tako, ona mu se prva javila, i on joj je odgovorio na poruku posle par sati, ali ne onako kako je ona to očekivala. Ali, makar je bilo komunikacije neke vrste 😉