Lenormand ~ mesečno otvaranje za Jul 2023

Godišnja Karta 15 Medved, a Jul Karta 35 Sidro

Na preseku glavna Karta 20 Bašta, sporedna Karta sa preseka 15 Medved, a savet Karta 34 Rib€

∞ 18 Pas ∞ 19 Kula ∞ 02 Detelina ∞
∞ 31 $unce ∞ 20 Bašta ∞ 21 Planina ∞
∞ 25 Prsten ∞ 32 Me$ec ∞ 35 Sidro ∞

Feedback : Jul je protekao baš u kombinaciji Medveda & Sidra & Riba ~ pravljenje pauze tj odmor od posla & konsultacija & rada sa klijentima, koji se malo osetio na kućnom budžetu, ali sam zato mogla da se posvetim ćerki i domu, i da zaista „napunim baterije“ za Avgust 02/20/25.

Par bliskih prijatelja je imalo vrlo velike promene u svom (posebno privatnom) životu (u koji sam ja uključena bila ne samo kao prijatelj, već i kao Astrolog) ali i kod mene su se desile neke manje, ne mnogo važne, promene, što se tiče mog privatnog života 18/19/02 tj 18/31/25 tj 18/20/35.

Ceo mesec je iskorišćen za odmor, iako sam u par navrata želela da krenem sa radom, ali su se životne situacije tako nameštale da su me i dalje držale podalje od klijenata, savetujući me kroz male Znake pored Puta da treba još malo da odmaram 19/20/32 tj 02/21/35.

Постави коментар